Commissies
In haar werkzaamheden wordt het bestuur ondersteund door de volgende commissies:
PR-commissie
Taken: o.a. beheer van de website, verzorgen digitale en papieren nieuwsbrieven, verzorgen van publicaties en promotiemateriaal, ondersteuning bieden bij concerten en andere activiteiten.
Samenstelling: Corine de Croes, Silas Wittrock.
Orkestcommissie
Taken: o.a. organiseren van concerten en evenementen, beheren en digitaliseren van muziekstukken, begeleiding nieuwe leden.
Kerngroep: Techniek: Marcel Boonk, Marco Boonk, Mika Hazenkamp, Marie-Louise Waanders, Rutger ter Horst, Jeroen Klein Legtenberg.
Adviseur:: Carl Wittrock.
Commissie Drum- en Showfanfare, incl. majorettes
Taken: o.a. werven en regelen van optredens (incl. busvervoer), bepalen repertoire in overleg met dirigent, opstellen repetitieplanningen, organisatie jaarlijks trainingsweekend.
Samenstelling: Mathijn Bomans, Saray Eggink, Annelot Haafkes, Marloes op den Dries
Jeugdcommissie
Taken: o.a. schakel tussen vereniging en muziekschool/docenten, aanspreekpunt voor leerlingen, werven van (jeugd-)leden, organiseren van concerten en evenementen.
Samenstelling: Floor Paauwe, Shirley Leferink, Marc Vehof
Materiaalcommissie
Taken: o.a. beheer van de opslagruimten en materialen (m.u.v. instrumentarium).
Samenstelling: Mathijn Bomans, Michel Elfers en Gerard Veringa
Sponsorcommissie
Taken: o.a. onderhouden contacten met sponsoren en werven van nieuwe sponsoren.
Samenstelling: Albert van den Burg, Jan Lentelink, Wim Semmekrot
Reiscommissie
Taken: o.a. de volledige organisatie van een vier- à vijfjaarlijkse buitenlandse reis, inclusief muzikaal optreden.
Samenstelling: Michel Elfers, Erik Scholte in’t Hoff